Subject: Pariisi Tuled OÜ KemS riskianalüüsi kooskõlastamine
From: "Ardi Link" <[email-masked]>
To: "Rakvere Linnavalitsus" <[email-masked]>
Cc: Päästeamet <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Jun 2025 11:57:11 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Kemikaaliseaduse (KemS) § 23 lg 7 kohaselt teavitab Tarbijakaitse ja 
Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) Rakvere linnavalitsust, et TTJA koostöös 
Päästeametiga kontrollisid TTJA järelevalve infosüsteemis (JVIS) Pariisi 
Tuled OÜ (registrikood 10318051) esitatud C-kategooria ohtliku ettevõtte 
KemS-i kohase riskianalüüsi vastavust majandus- ja taristuministri 
01.03.2016. a määruse nr 18 „Nõuded ohtliku ja suurõnnetuse ohuga ettevõtte 
kohustuslikele dokumentidele ja nende koostamisele ning avalikkusele 
edastatavale teabele ja õnnetusest teavitamisele1“ §-ga 2 sätestatud 
nõuetele ning tuvastasid, et see on nõuetekohane.

Tulenevalt eelnevast kooskõlastas TTJA 19.06.2025 Pariisi Tuled OÜ aadressil 
Lääne-Viru maakond, Rakvere linn, Pikk 24B paikneva C-kategooria ohtliku 
ettevõtte pürotehniliste toodete lao riskianalüüsi. Edaspidine riskianalüüsi 
ajakohastamine peab toimuma kooskõlas KemS § 23 lõikega 1 kehtestatud 
tingimustele, kuid mitte hiljem kui iga viie aasta järel.

Käesolevaga edastame Teile teadmiseks ka kooskõlastatud riskianalüüsi 
kokkuvõtte.

Lugupidamisega

Ardi Link
tehnikaosakonna peaspetsialist
+372 667 2027 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.ttja.ee/> www.ttja.ee | Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet
Endla tn 10A, 10122 Tallinn